KROSS EVADO 4.0
Czasem potrzebujemy od roweru czegoś więcej. Kiedy dochodzimy do takiego wniosku na horyzoncie pojawia się on… cały na biało. No, może nie w tym przypadku. Ale nasz Kross Evado 4 to świetny wybór dla każdego, kto nie chce być ograniczany wyborem pomiędzy ścieżkami rowerowymi czy utwardzoną nawierzchnią podczas leśnych wypraw. Kross Evado 4 zabierze cię tam, gdzie rower szosowy nie da rady. I ułatwi jazdę tam, gdzie rower górski będzie stwarzał problemy.
KROSS Evado 4.0 na rok 2022 to wciąż wysokiej jakości rower dostępny w przystępnej cenie. By zapewnić Ci jeszcze więcej przyjemności z jazdy wyposażyliśmy go w nowe komponenty oraz dwa rodzaje malowanie ramy – matowe oraz w połysku, które z pewnością przypadną Ci do gustu.
Osprzęt
KROSS Evado 4.0 to naturalne rozwinięcie swojego poprzednika. Pomimo pewnych podobieństw to różnicę widać już na pierwszy rzut oka. KROSS Evado 4.0 także został wyposażony w osprzęt Shimano z tylną przerzutką Acera M360. Taka konstrukcja pozwoliła nam uzyskać aż 24 przełożenia, które każdemu rowerzyście pomogą w pokonaniu wyzwań stawianych mu przez teren. Tym co stanowi jednak największą różnicę są mechaniczne hamulce tarczowe, które umożliwiają łatwy serwis oraz pozwalają na szybkie oraz skuteczne zatrzymanie się w każdych warunkach. To rozwiązanie zapewniające dużo pewniejsze hamowanie niż klasyczne rozwiązania takie jak hamulce v-brake. KROSS Evado 4.0 został wyposażony amortyzowany widelec SR Suntour NEX o skoku 63 mm. Dzięki niemu bez problemu dojedziesz do miejsca docelowego bez martwienia się o krawężniki czy kostkę brukową. W lesie natomiast będziesz mógł jeździć po bezdrożach bez chwili zastanowienia czy pokonasz kamienie i korzenie stojące Ci na drodze. To także koła o średnicy 28” i opony Mitas Gripper V84 o szerokości 42 milimetry ze specjalnym paskiem odblaskowym dla zwiększenia bezpieczeństwa po zmierzchu. Zapewniają one wysoką przyczepność niezależnie od tego w jakich warunkach jeździsz.
Technologie dla wymagających
KROSS Evado 4.0 został wykonany z bardziej zaawansowanego technologicznie stopu aluminium. Aluminium lite to u Dzięki cieniowaniu wszystkich rur ramy udało się nam zachować wytrzymałość konstrukcji przy jednoczesnej redukcji masy. To także hydroformowanie ramy, dzięki czemu udało się nam uzyskać estetyczne, niespotykane nigdzie indziej kształty poszczególnych rurek. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz jego odporność na uszkodzenia mechaniczne.
Rama i widelec
Wykończenie lakieru | matowy |
Materiał Ramy | ALUMINIUM LITE |
WIDELEC | SR SUNTOUR NEX |
Skok widelca | 63mm |
TYLNY AMORTYZATOR | BRAK |
Skok tylnego amortyzatora | BRAK |
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD | SHIMANO TOURNEY TY710 |
PRZERZUTKA TYŁ | SHIMANO ACERA M360 |
MANETKI | SHIMANO TX800 |
KORBA | SR SUNTOUR XCC |
Koronki | 48T-38T-28T/170MM |
KASETA / WOLNOBIEG | SHIMANO HG31 |
Zakres kasety / wolnobiegu | 11-32T |
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ | 24 |
SUPORT | FP-B902 |
ŁAŃCUCH | SHIMANO HG40 |
Koła
PIASTA PRZÓD | QR 9MM |
PIASTA TYŁ | QR 9MM |
OBRĘCZE | KROSS |
OPONY | 28"X1,6" |
Hamulce
HAMULEC PRZÓD | TEKTRO MD M300 |
HAMULEC TYŁ | TEKTRO MD M300 |
DŹWIGNIE HAMULCA | SHIMANO TX800 |
TARCZE HAMULCOWE | DISC (160) |
Komponenty
KIEROWNICA | ALUMINIUM 640 MM 31.8 |
WSPORNIK KIEROWNICY | ALUMINIUM/ 31,8/7° (S- 90MM, M- 105MM, L- 105MM, XL- 120MM) |
SIODŁO | SELLE ROYAL |
WSPORNIK SIODŁA | ALUMINIUM/ 27,2 (S- 300MM, M- 300MM, L- 300MM, XL- 350MM) |
STERY | 1-1/8" |
CHWYTY | HERRMANS OXY |
PEDAŁY | FP-917N |
Rozmiar | S (17') 28" | M (19') 28" | L (21') 28" | XL (23') 28" |
---|---|---|---|---|
Wzrost | 158-170 | 168-180 | 178-190 | 188-200 |